Rupiah VS Barang Elektronik  

Kamis, 06 November 2008




Melihat melemahnya Rupiah saat ini bener-bener bikin ane rada keki,
emang sih buat kebutuhan sehari - hari kagak ngaruh amat (amat kagak ngaruh ma Dollar hehehe)

Yang bikin ane sebel si Dollar ini menguat waktu ane lagi butuh barang elektronik,
yah ... jadinye ngaruh banget,
padahal dah bela-belain nyelengin dari sebelon lebaran ampe ni bulan, mane waktu lebaran terpaksa irit doku, n pion-pionku nyang imut-imut cuma tak kasih senyum...hehehe...
(tapi tetep aja di suruh beliin baju ma mukena buat mami,dedek,ma ... yang ini mah harus .. sayangku)
kekuras juga, tapi paling kagak bisa ngirit sedikit ( ngirit 1jt dikit...belagu) hehehe...

Abis pulang kampung balik ke rantau,,,siap buat kerja ma masuk kuliah lagi.
Nah nyang terakhir ntu nyang bikin masalah...gara-gara ambil jurusan nyang nyinggung-nyinggung program ane jadi butuh nyang namanya alat nyang bisa buat ngetik di blog alias komputer...berhubung ane tinggal di mess, trus di mess kagak sanggup ama nyang namanya kompie dekstop...terpaksa ane harus beli lapie (hiks...hiks..)

butuh modal sebukit....tapi penuh perjuangan terkumpul juga duit buat lapie incaran...
dengan penuh semangat diatur dah jadwal menuju mangdu or glodok....
tapi pas menuju hari (H)....malang tak dapat diraih (ya iyalah ane di jabar malang di jatim)...
untung malah jadi buntung (sorry ya buat nyang namenye si untung),
terjadilah nyang namanya krisis Investasi...nyang katanya US batuk negeri kite tercinta mabok Janda (hehehehe....)

gubrak... jadinye Rupiah pada di kasihin tu janda-janda hingga nilainya jadi melemah terhadap USD....
Rencana ane jadi berantakan...hiks...hiks...

Lapie incaran harganya naik 1,5 jt .... ampun dah,,,,sia-sia deh nyelengin pake celengan kuda nyengir selama 4 bulan...

Kalo beli Kompie bisa-bisa cuma buat pajangan ... soalnye senin mpe jum'at ane kerja,
sabtu minggu kuliah ... malem kagak mungkin nyalain Kompie ...bisa-bisa warga mess marah listrik jadi trip....

Nasib-nasib...kagak jodoh kayaknye ane ma tu Lapie...

>> Ada nyang punya saran kagak temen-temen ???

Design by Amanda @ Blogger Buster